Dziękujemy za Wasze wsparcie i modlitwę.

poniedziałek, 24 września 2012

"Gorący" tydzień:)

Pomimo tego, że zawitała już jesień, dzięki Wam było bardzo gorąco. Uczniowie I LO w Limanowej wraz z nauczycielami i dyrektorem na czele przeprowadzili zbiórkę na leczenie naszego Marcinka. Zebrana kwota to 1 748 PLN.
W weekend odbyły się mecze na stadionie w Tymbarku. W sobotę KS Tymbark zmierzył się z Sandecją II Nowy Sącz, natomiast w niedzielę KS Tymbark II walczył przeciwko Stradomce ze Skrzydlnej. Przed meczem kluby ustaliły, że wstęp na mecze będzie za darmo, ale w zamian odbyła się dobrowolna wpłata do puszek na rzecz Marcinka. Podczas spotkań I oraz II drużyny zebrano w sumie 2 680 PLN
Nasi przyjaciele-wolontariusze również zbierali pieniążki do puszek w niedzielę w Łukowicy podczas Święta Owocobrania. Zebrana kwota to 1 547,14 PLN + 50,16 EURO.
WSZYSTKIM ZA TEN WSPANIAŁY TYDZIEŃ BARDZO DZIĘKUJEMY!!!
WASZA POMOC JEST NIEOCENIONA!!!



8 komentarzy:

  1. Dziś poczyniłam pewne kroki aby rozgłosić "sprawę" na większa skale w Szczyrzycu. pracuję w szkole podst. i my zorganizujemy również zbiórkę.Wysłałam tez materiał do koleżanki po fachu ze szkoły w Skrzydlnej.
    zronimy co w naszej mocy! trzymajcie się! jesteśmy z Wami:-)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Panie Tomaszu mam własny blog zamieszczę apel o pomocy dla Marcinka

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam całą historię choroby Marcinka i powiem wprost- spowodowac,ze ja płacze jest bardzo trudno a w trakcie czytania bloga łzy mi same na klawiature spływały.....
    równiez przyczyniam sie do uzbierania kwoty potrzebej do leczenia Panstwa Synka i będę prosiła znajomych również o pomoc finansową, bo taka jest teraz najbardziej potrzebna.
    Duzooooooo zdrówka dla Marcinka !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dasz radę maleńki :) Wierzę w Ciebie i życzę Ci tego z całego serduszka :* Będziesz zdrowy tylko bądź silny bąbelku! Życze także zdrowia i wytrwałości dla rodziców w tych ciężkich chwilach! Jestem z Wami :) Przelałam pieniążki dla Ciebie i widzę, że ludzie nie są obojętni bo już tak niewiele zostało w porównaniu z tym ile jest potrzebne. Pozdrawiam cieplutko, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże... ja myślałam, ze potrzebne jest 80tyś ale zł. a nie euro... :( Ale i tak trzymam za Was kciuki :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Organizatorzy oraz ofiarodawcy okazali wielkie serce. Potrzeba więcej takich akcji. Niech ten przykład zainspiruje innych do pomocy Marcinkowi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Małymi kroczkami do celu , ludzie mają ogromne serduszka.Musi się udać innej opcji nie ma. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  8. Uzbierana kwota powiększa się z dnia na dzień, super :))) Zamierzam po każdej pensji wpłacać na konto tyle ile mogę i apeluję o to do każdego!! I prośba do Pana Tomasza, o więcej zdjęć naszego małego bohatera :)

    OdpowiedzUsuń