Dziękujemy za Wasze wsparcie i modlitwę.

sobota, 23 marca 2013

urodzinki

Piszę ten post szybciutko, póki jestem w szpitalu i Marcinek na moment zajął się zabawą. Baaaaaaaaaaaaaardzo dziękuję Wam za wszystkie życzenia i tu i  na fejsie i na pocztę, za wszystko, za każdą myśl, modlitwę, "trójeczkę" wysłaną za mojego synka i do mojego synka, po raz kolejny brak mi słów, więc po prostu dziękujemy. Wiem, że Wasze modlitwy zostały wysłuchane- jesteśmy tutaj, drugi cykl Marcin zniósł rewelacyjnie! w czwartek mogliśmy opuścić szpital:) to też był wielki prezent. Niestety mieliśmy ogrooooooooooooooooomne trudności ze znalezieniem mieszkania, ale mój mąż wraz z kolegami jak zwykle stanęli na wysokości zadania, za co bardzo im dziękuję. Oczywiście, co przeżyłam przed tym, to wiem tylko ja i już nie mam ani siły ani czasu tego opisywać, grunt, że wszystko skończyło się dobrze, nie ma sensu do tego wracać, ale muszę przyznać, że znów historia jak z książki:) Najważniejsze, że Marcin czuje się dobrze. W szpitalu w dniu urodzin również powitali go śpiewem i prezentem, więc naprawdę byłam wzruszona. Mój synek już dość mocno tęskni za domem, bo dziś w drodze do szpitala ciągle wspominał kuzynka Frania i co najważniejsze "on mówi po polsku, dziadek mówi po polsku, babcia mówi po polsku..." No co byście na to powiedzieli? Gęba się śmieje na całego:) Codziennie wstaje i mówi "taty nie ma", bo wie, że już tylko na niego czekamy. Dzisiaj podpięli mu kolejną małą pompkę, którą odepniemy w czwartek i wtedy do domu. Tęsknię bardzo....

5 komentarzy:

  1. Hip, Hip, Hura!!! Hipcio:)

    OdpowiedzUsuń
  2. paradoksalnie życzenia zdrowia tak często "klepane bezmyślnie" mogą miec jednak wielką wartość....tak więc Marcinku jedna z tzw. cioć życzy Ci dużo zdrowia tak bardzo szczerze... i tego zdrowia tak już na zawsze....i abyś coraz rzadziej rozstawał się z braćmi i tatą no i z wszystkimi co mówią" po polsku" :-)
    Aga:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tęsknimy ! CZEKAMY NA WAS !!! edit

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego naj naj najlepszego z okazji urodzin, duuuuuuuuuuużo uśmiechu, radości i przede wszystkim zdrowia. Jesteśmy z Ciebie bardzo dumni, że jesteś taki dzielny, drżąc przy tym o naszą Karolinkę. Drugi cykl już prawie za Tobą, jeszcze trzy i już wszystko będzie dobrze, super z Ciebie ZUCH, trzymamy kciuki Ania, Tomek, Karolinka i Kamilek U.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy:) i życzymy Wam również sił i powodzenia

      Usuń